Ik ben op zoek naar dealer van het merk Nelo. Dat is een zweeds design merk van meubels. Graag had ik dealers in Nederland en Duitsland gehad ?

ik ben op zoek naar een fauteuil van het merk Nelo ( zweeds design). Ik wil een nieuwe kopen dus geen tweedehandse , doch ik vind niet direct winkels waar ze dit merk hebben. Het model dat ik zoek : move.

Picture for question
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
wel ik heb al heel wat winkels die kwaliteitsmeubelen hebben mailtjes gestuurd, helaas verkopen ze niet het merk Nelo. Via zoekmachines heb ik ook al enkele uurtjes zelf zitten zoeken naar winkels in Nederland waar ze nelo zouden verkopen .. helaas niets gevonden... en heb mailtje naar zweden gestuurd maar die hebben helaas niet geantwoord vandaar dat ik deze vraag hier stel in de hoop dat iemand weet waar ik dat merk kan vinden ....

Het beste antwoord

Voor zover ik kon zien zijn er maar twee in NL waaronder deze,het lijkt er wel op,maar is niet hetzelfde als de foto die je geplaatst had.

http://www.vantil.nl/pages/artikelen.php?artikelID=7481&rID=5&action=opruiming
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
bedankt voor je tip , maar helaas is dat niet het model dat ik zoek ... ik zoek het model move en dat heeft een ronde voet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij deze winkel allicht informeren of ze het model move voor je kunnen bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je toch Nelo in zweden zal moeten contacteren want hier in NL is niets te vinden of je moet een ander model nemen zoiets als deze. http://www.seatsandsofas.nl/collecties/norton/
doralien
11 jaar geleden
Heb nog steeds geen antwoord gehad van dievfirma,wat kan het mij kosten om vanuit belgie naar een 072nr te bellen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen idee wat de belkosten vanuit Belgie naar Nederland zijn,maar het is ook weekend dus misschien hoor je in de komende week wat.
doralien
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je hulp! Thx

Andere antwoorden (1)

Direct bij Nelo informeren waar er een dealer in Nederland zit of daar bestellen.

Overigens moet iedere goede meubelwinkel in staat worden geacht en stoel voor je te bestellen, hoewel zelf bestellen zo mogelijk goedkoper uitpakt (geen tussen persoon)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
ik heb al een mailtje gestuurd naar Nelo in zweden , daar deze mijn mail niet beantwoord hebben ... blijf ik dus op zoek en heb al enkele uurtjes op het net gezocht naar meubelzaken die het merk nelo verdelen ... helaas nog niet gevonden ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij van Til in Alkmaar heb ik voor je gevonden. http://www.vantil.nl/pages/index.php