Hoe noem je zo'n rekje waar op de toonbank van een winkel wel eens sleutelhangers aan hangen?

ik ben op zoek naar een rekje waar in winkels sleutelhangers/gelukspoppetjes/mobielhangers aan hangen. Weet iemand hoe je zo'n rekje noemt en waar ik er een kan vinden (als ze uberhaupt te koop zijn...)

misschien een link naar marktplaats of een webwinkel o.i.d.?

alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Presentatiestandaard:
http://www.allesvooruwwinkel.nl/a-18217643/presentatie-standaards/tkh0001-presentatie-standaard
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een display misschien....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dergelijk rekje wordt ook wel een "verkoop display" genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag gewoon in die winkel of je hem mag hebben als ze hem niet meer gebruiken, vaak worden ze na een tijdje weggegooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n rekje kan je bij de Xenos kopen voor €9,99.
Idd een sieradenrekje.
Maar je kan er natuurlijk ook sleutelaanhangers aan ophangen.

Toegevoegd na 12 minuten:
O,en dit nog ff:de namen,sieradenstandaard,sieradenrekje,bijourekje,presentatiestandaard,display.Het kan allemaal.
Weet je dat ook weer!;-)