Ik krijg geen aankoopbewijs ( bon ) in mijn mail van itunes. Hoe verander ik dit?

Ik moet de bon van mijn aankoop in itunes opsturen als bewijs, maar ik heb nooit een bon gekregen. Hoe komt dit en kan ik achteraf nog een bewijs ergens krijgen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het om aankopen in de Itunes store gaat kan je Itunes openen en onder het menu STore kiezen voor beginscherm. Je logt dan meteen in de store in. Aan de rechterkant zie je je aankopen en kan je ook je acccountinstellingen controleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt ! nu kan ik in ieder geval mijn aankoopgeschiedenis terugvinden.