Hoe kun je google benaderen een webshop te verwijderen die mensen oplicht?

We zijn opgelicht door een webshop en zijn niet de enigen!! Hoe kan ik er voor zorgen (en dus zorgen dat de webshop verdwijnt van google, of dat google waarschuwt voor deze webshop o.i.d...)) dat er niet nog meer mensen opgelicht worden en zij slapend rijk worden van het gestorte geld dat is betaald door velen voor een bepaald product dat niet geleverd wordt?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om een webshop te verwijderen die mensen oplicht, kun je contact opnemen met Google via hun contactformulier. Geef duidelijk aan waarom je de webshop wilt verwijderen en verstrek zo veel mogelijk informatie. Google zal vervolgens beoordelen of de webshop verwijderd moet worden.
Bronnen:
4 maanden geleden