Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke betrouwbare webshop kan ik deze Supra Schoenen kopen?

Ik zoek deze schoenen (Zie bijlage).maat 40/41. (Ik moet wel met IDEAL kunnen betalen,want heb geen creditcard of PayPal.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
828
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh en het liefst goedkoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die zijn echt stoer. Wow. Paars <3
Je zou op Omoda kunnen kijken, ze hebben 1600 nogwat van het merk Supra en ik weet niet precies onder welke categorie deze schoenen vallen. Ze heten trouwens Supra Society Hi Sneakers. Er was een site die ze alleen maar in maart 36 half verkocht, maar wel voor 41 euro. Spotgoedkoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maat*
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet dat je geen credit card hebt, maar misschien heb je wel een andere soort VISA kaart. Hier is 'ie voor 62,98 met gratis verzending en in alle maten die je kunt verzinnen. http://www.ioffer.com/i/tk-society-supra-justin-bieber-shoes-skateboard-purple-537922440
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omoda heeft ze niet :( ik zoek al bijna een hele dag om die schoenen goedkoop te kunnen vinden,en op een website war je met ideal kunt betalen en een betrouwbare.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

hier misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding