Waar kan je losse gelinieerde (en als het kan geperforeerde) a4-tjes kopen?

Ik wil graag leren voor school, en heb gewoon losse a4-tjes nodig die gelinieerd zijn en als het kan geperforeerd. Maar ik kan deze nergens vinden.. weten jullie waar je die kan kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Het beste antwoord

Bij de HEMA. Je kunt het daar via de link ook bestellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder bij vrijwel iedere winkel die kantoorartikelen heeft.

Toegevoegd na 4 minuten:
V&D, Readshop, etc

Toegevoegd na 4 minuten:
V&D, Readshop, etc
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Heeft dat het A4-formaat? Volgens mij zijn die voor de kleine multomappen, op schriftgrootte.
Poet
9 jaar geleden
Ja, 17 rings = A4
Poet
9 jaar geleden
Nee sorry, 23 rings is A4
Poet
9 jaar geleden
Ik heb de links aangepast. Ze verwijzen nu wel naar de A4-variant. Ten eerste de losse bladen met perforatie. Ten tweede dezelfde bladen maar nu in een ringmap, waarbij je per blad kunt losscheuren om zo een A4 met perforatie over te houden
Amadea
9 jaar geleden
Bedankt dat je het toelicht, anders was er vast wel iemand geweest die mij er op zou gaan wijzen dat mijn reactie niet klopte! Nu staat er inderdaad A4 bij.
Poet
9 jaar geleden
O.k. & dank voor je alertheid.

Andere antwoorden (2)

Die kan je als ringbandblok kopen. Daar zit een lijmlaagje op de zijkant waardoor je ze heel gemakkelijk los scheurt.
Als losse vellen heb ik ze nooit gezien. Dat is ook niet erg praktisch.
Amadea
9 jaar geleden
In de boekwinkel.