Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pas in een dameshemd aan met een nieuwe stof?

Ik wil graag voor carnaval een leuke stof die ik al heb gekocht, vastmaken aan een (dames) hemd, maar ik kan nergens een voorbeeld of uitleg vinden hoe dit ongeveer te doen.
Mijn idee is om aan een zwart hemdje vanaf onder de borsten de nieuwe stof toe te voegen, evt met op de zijden een open vlak zodat er nog enige rek in het shirt zit. (Stof zelf rekt niks)

Heeft iemand tips of een link naar een voorbeeld?

Ik zal een plaatje toevoegen met wat ik ongeveer bedoel, het hoeft niet persé zo. Dit is alleen wat ik nu een beetje in gedachte had.

Ps. graag geen reacties over carnaval vieren, die niks met mijn vraag van toepassing hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
608

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wellicht een idee om aan de bovenkant van de stof een `tunnel` te stikken en daardoor een elastiek (band) doortrekken. Onder de armen goed vastnaaien met een paar steken. De zijkanten kun je open laten. Ik neem aan dat je de stof aan de voor en achterkant wilt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met behulp van klitteband of drukknopen, dan kun je het gemakkelijk weer verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding