Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik deze horloge in Nederland kopen?

Ik wil graag een horloge van g-shock kopen, maar ik weet niet of ik die in Nederland kopen?
Het gaat om dit horloge.

http://www.gshock.com/watches/?id=628D57F1-28AD-4927-B26C-86ED443A67C3&pline=E1313088-96FE-4C7C-8E66-8F8C11E2F256

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
794
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik dit horloge in Nederland kopen?
of
Kan ik deze horloges in Nederland kopen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, je kan ze in bijna elke 'hippe' kledingwinkel tegenwoordig kopen. Omdat ze heel populair zijn en bijna iedereen met deze dingen loopt, zul je ze in de stad zeker vinden. Ik weet niet in welke stad je woont of in de buurt van een stad, maar het beste kan je gewoon naar een 'hippe' kledingwinkel gaan en vragen of zij deze horloges verkopen. Zo niet, dan kan je vragen of ze weten waar ze het wel verkopen, meestal weten ze dat wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat me vooral om het horloge van de link. Ik kan wel andere horloges van g-shock vinden, maar deze ben ik nog niet tegen gekomen.
Volgens mij zijn er niet veel van deze GA111DR-7A gemaakt. dus om exact die te vinden gaat een lastige opgaven worden. misschien vind je in de bron link wel iets dat in de buurt komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding