Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is mijn maat in Hollister jeans?

Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn maat in Hollister super skinny jeans. In NL heb ik meestal maat 26/30. Wel heb ik een shortje van Hollister die in maat 25 is, zou dat betekenen dat in jeans mijn maat dan ook 25 zou moeten zijn? Dit komt dan overeen met maat 1 in Hollister jeans. Zal ik dan voor S=short of R=regular of L=long gaan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
8.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

je short in maat 25 geeft al aan dat je heup- en bilomvang in een maat 25 passen. Maar omdat het een short betreft, zegt dit niets over of je benen er ook in passen. Dat zou je moeten proberen, maar ik verwacht geen problemen

Dat je normaal een 26/30 draagt betekent dat je qua heup en bilomvang een maat 26 nodig hebt, maar dat je qua lengte een maat 30 nodig hebt. Je hebt dus, afgaande op je verhaal, in verhouding lange benen. Hierom zou ik voor een L gaan, long.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding