Wat kan ik het beste doen om roos te voorkomen en te behandelen behalve met antirooshampoos??

Ik heb veel losse droge schilfers op het moment en vroeg me af of er ook een alternatief is voor antirooshampoos, het liefst zo natuurlijk mogelijk en hoe kan je dit het beste voorkomen behalve elke dag je haren te wassen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Voordat je gaat doucen azijn erop doen en dan alleen uitspoelen werkt goed hoor
Sucses!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor ik ken iemand die zijn haar heeft geverfd en dat ook doet het gaat goed hoor.
Vraag je huisarts of hij je Ketoconazol shampoo wil voorschrijven. Helpt uitstekend tegen overmatige hoofdroos.