Waarom hebben niet alle webshops die werken met postnl de mogelijkheid tot bezorgen bij een afleverpunt?
Het lijkt me een gratis service, maar toch weigeren webshops, zelfs als je ernaar vraagt deze optie te gebruiken, maar waarom?
Ik heb liever niet dat mijn buren 5x per week worden lastig gevallen door pakketbezorgers, dus vandaar deze vraag
Onderstaande komt van de website van POST-NL
Geen bezorging bij de buren?
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval bieden we het pakket alleen bij u aan. Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.
Uw pakket laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor
Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel één in de buurt.
Legitimatiebewijs
U dient bij het ophalen van uw pakket altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.