weet iemand waar je een kort strak broekje/hele korte legging voor onder een jirkje kunt krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (3)

Krijgen zal moeilijk worden, maar voor een laag prijsje zijn ze te koop bij onder meer Zeeman, Wibra, en Action.
Amadea
10 jaar geleden
Primark, H&M, en de antwoorden hierboven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe het zelf altijd met een (kort) fietsbroekje (zonder zeem). Dat kan gewoon bij elke sportzaak of zaak waar je ook sportkleren kan kopen.
En op de markt hebben ze ook wel (heel) korte broekjes.

Andere opties zijn een boxershort (als je het fijn vindt: over je slipje heen), een oude broek afknippen of -mocht je ook van een buikje afwillen- corrigerend ondergoed met pijpjes. Dat is er tegenwoordig in meer kleuren dan beige.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Dat doe ik ook, boxershort.
Ook handig om over een panty aan te trekken, zakt hij niet af
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad :)