is de website aliexpress.com te vertrouwen?

Ik heb een item gezien en wil het kopen maar het oogt een beetje betrouwbaar. En wie heeft ervaring met deze website?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google eens op 'reviews aliexpress'

Het beste antwoord

Ik zou er niets kopen,je leest niet bepaald goede recensie's op onderstaande linken.

http://www.trustpilot.com/review/www.aliexpress.com

http://www.groothandelforum.eu/dropshipping-discussies/222-aliexpress-betrouwbaar.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een soort Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duidelijk antwoord, gewoon niet aan beginnen. Het item wat je wilt kopen zal vast wel ergens anders te verkrijgen zijn.
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (1)

Mijn collega besteld best veel via deze site. Hij is er dan ook lovend over. Wel zegt hij erbij dat de meeste pakketjes verzonden worden via China-expres en daar "verdwijnen" nogal eens pakjes. Wel kun je kiezen voor een andere vervoerder maar dan betaal je meer.

Daarbij komt dat je betalingen meestal verricht met de creditcard. Mocht een product niet geleverd worden kun je de betaling gewoon annuleren dus dit is risicoloos. Bekijk wel de voorwaarde van de creditcard maatschappij hoe je dit moet aanpakken.