waar kan ik de "cool story bro, now go make me a sandwich" shirt kopen?

ik heb ze al gezien in cool story bro, tell it again en cool story babe, now go make me a sandwich..maar ik wil t zeg maar als cadeau geven aan mijn vriendin, dus moet er bro staan en neit babe :S

Toegevoegd na 40 seconden:
want zij is er gek op, en ik ben gek op haar :$

Toegevoegd na 1 minuut:
http://junkiebitch.tumblr.com/post/12835981074

Toegevoegd na 3 dagen:
ik wil zeg maar precies die trui/shirt/vest als die van de link als dat mogelijk is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jongen, maar ik wil m voor een meisje

Antwoorden (2)

Probeer de afbeelding van de tekst eens te bewerken of ontwerp er zelf 1. Dan kun je de afbeelding gewoon laten drukken op een T-shirt, dit kan in meerdere winkels, zoals de HEMA en meerde online winkels.
zie: http://bedrukken.hema.nl/shop/volwassenen/shirtkortemouw%28dames%29.html

Als je zelf niet zo goed bent met bewerken of ontwerpen dan kun je misschien iemand anders vragen dit voor je te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat begrijp ik, maar ik wil zeg maar PRECIES dat shirt hebben als het kan....
www.zazzle.nl :)