Waar kan ik een scepter kopen ?

Om duidelijk te maken dat ik de scepter zwaai in mijn eigen huis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn deze niet illegaal in Nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor, het is geen wapen, maar een soort staf met een bolletje erop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, van oorsprong was een scepter een knots, dus ik kan me voorstellen dat bepaalde scepters niet zijn toegestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken de oorsprong er van niet. Het is gewoon bedoeld om lol mee te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem een wc borstel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zeg je gewoon ,Ik ga naar bed de laatste wast af doet het licht uit en de deur goed dicht .Welterusten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wcborstel is een goed idee. Of maak er zelf een van een stukje bezemsteel, een mona-kuipje, wat plak-edelstenen en een spuitbus goudverf. Iemand die de scepter zwaait, moet wel een beetje creatief zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het wel humor! Goed idee, tis dat ik de broek al aan heb om drie mannen in het gareel te houden maar ja.... Jammer van de zure reactie van Kapperkort!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die zelfde winkel waar je vrouw de plak , gekocht heeft en waar ze die deegrol gaat kopen . Gezag , verdien je , dat kan je niet afdwingen . Versier de bezem steel , en zet een Indianen toi op schijnt ook indruk te maken . Succes.

Het beste antwoord

Die vind je op Marktplaats. Ik denk dat het exemplaar mét apenschedel thuis de meeste indruk zal maken:

http://www.erpsekrant.nl/index.php/tag/scepter/

http://antiek-kunst.marktplaats.nl/kunst-niet-westerse-kunst/544012384-authentieke-chief-scepter-met-apen-schedel-mbembe-congo.html?return=eJwtjE0KgzAQhe8i6NKYWrqIhKI3CUlKQqIZMiOWlt69I%2B3qfe%2BHZ5RU76iGCZW83lSD3lQbpkAESohUwG%2F9amoiyMYQ9lsWv0kPAe7PrGXnUFNpx1m24%2BIiA2sm1lcERnw4%2FLdwpgPDysW87auv0bJNB1u0HshX3i4Fz5tLB7DroZk%2BX1LmNHs%3D&df=1&fta=eNot0E1uwyAQBeC7sMiaARvDoFyhV4iGv9SqkyDjJFaj3L1Auvs0w2OkRzjhq6BGdl%2BX04OWwmzBiSPblyMcQjluNwQbZrTLhr9ztiWFUid5Q24vGa%2F3S1xnb3%2BeWHzMW1yLvZUZxSHn%2B5G33wZkmc6R2bnmCkpkc%2BhnhFHIpHPCO097hxduF1xxFyRVTCIGFzu843KHNJqJS%2F%2BBVm3iyXnoqeQm0VIqRmFEQ5BaqwaftOIdUrvQ33gwHSaR7qvBuOD7dTWkVDFqMhPUE6TAgGmTkajfGqUJY4uPwmgQn4lSLTUkDqIj6lFBBwjf4sMAALJChiRlhxMptqOSeALdYAh0X01RpQ6powqtMKjdbbdMoZyWeD1v361TWRcG2YX2U6u5NhtwaO0ioyezX%2F98MEvI8fV%2B%2FwGXRpMJ&fta_ind=12&fs=1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , die met die apenschedel lijkt me perfect. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip voor Pieter: rechts in het midden staat altijd een hele korte link naar de advertentie, bedoelt om door te sturen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Oh, dankjewel. Ik kom nooit op Marktplaats, maar dat had je vast al begrepen....

Andere antwoorden (2)

@tourist : het kan allemaal veel simpeler.
Je gaat naar een feestartikelenwinkel... je vraagt naar de god van de zee en die heeft een : scepter in zijn hand !

Succes !

Toegevoegd na 57 minuten:
Poseidon, Griekse god van de zee heeft een drietand in zijn hand... misschien kan dat jouw scepter zijn ?'

bron:

kunst-en-kultuur-infonu.nl/mythologie/76449-poseidon-griekse-god-van-de-zee.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat maakt dat jij denkt dat een drietand een scepter is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pelle : een drietand is toch een soort van scepter ? Daarmee stampt Poseidon om zijn macht/heerschappij te benadrukken. Mijn gedachten gingen van scepter naar god van de zee, zoeken op internet, Poseidon tegenkomen op plaatje met drietand, naar : misschien kan dat jouw scepter zijn ? Vergeet niet het was 10uur geleden, wakker geworden om +/- 1/2 vijf vanmorgen (veel te vroeg) en eventjes op GV kijken. Ik kwam een leuke vraag tegen en dat was het...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een drietand is een speer of vork.... geen scepter, sorry al komt het wel bijna op hetzelfde neer :)
Je kan op deze site een koningsscepter kopen:

http://www.beslist.nl/products/cadeaus_gadgets_culinair/r/Konings_scepter_48/