Waar kan je champignon kweekkastjes / bakjes kopen?

Voor mezelf een maand geleden bij de action maar die verkoop ze niet meer. Wil voor me zwager voor sint geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Veel tuincentra verkopen champignonkweeksets (zie bron).
Ik heb her vorig jaar een bij tuincentrum ranzijn in Alkmaar gekocht. Dus misschien even bij een tuincentrum in de buurt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das zeker toeval!
Ze hadden ze vorig jaar ook rond deze tijd. Ik heb zo een doos kado gegeven aan iemand voor sinterklaas.

Andere antwoorden (1)

Bij Vivara kun je spullen kopen om champignons te kweken. En nog veel meer leuks trouwens.
Goede online winkel, ik heb er ook wel gekocht.