waar haal je zo'n broek die je in een keer van je lijf af trekt?

Die dingen zie je ook vaak op tv....
Gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik weet niet of je dat zo kunt kopen, maar kun je wel zelf maken met klittenband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je even bij de plaatselijke seksshop kijken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht in de eerste instantie meer aan sporters, en niet aan sex. Maar de vragensteller is hier niet zo duidelijk over. Bijvoorbeeld; Schaatsers hebben zulke broeken, maar strippers ook...dusssss

Antwoorden (5)

christine le duc,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de pabo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die worden wel als trainingsbroeken gemaakt. Dan zit er langs de hele zijkant klitteband, of een aantal plastic drukknopen die je met 1 ruk allemaal tegelijk opent. Sportkleding winkels zoals Perry hebben zulke broeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn natuurlijk wel een stuk minder sexy ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem maar voor af en toe nodig hebt zou ik hem gewoon zelf maken, veel goedkoper!!!

Neem een oude broek, knip die open tot een voor en een achterkant

Spendeer 1x een uur om er (wel veel, is vast een hoop werk) drukkertjes in te naaien en klaar is kees
amigo