waar kan ik huidskleurige pumps kopen?

ik ben al heel lang op zoek naar huidskleurige pumps maar ik kan ze nergens vinden. ik zie elke keer in films enzo mensen met huidskleurige pumps. weet iemand misschien in welke winkel/webshop ik deze kan kopen?? (niet te duur graag)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je blank?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens op zalando gekeken. Bronnen:
- www.zalando.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een optie cremekleurige pumps te kopen en deze dan in huidkleur te spuiten? Als je niet voor huidkleurige pumps slaagt natuurlijk.

Het beste antwoord

Koop schoenen die je mooi vindt en niet te duur, liefst in een lichte kleur. Neem ze dan mee naar een goede schoenmaker en die kan ze voor je verven in elke gewenste kleur (de prijs daarvoor valt reuze mee).

Lichte kleur: om bv donkerblauw of zwart over te verven in een lichte huidskleur is veel lastiger dan bv witte schoenen in huidskleur te verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie tip!

Andere antwoorden (7)

De vraag is natuurlijk ook een beetje wat jouw huidskleur is. In ieder geval zie ik bij webshop Zalando 24 pagina's vol met pumps staan, waarvan een aardig aantal creme-kleurige. Maar ook andere kleuren hebben ze volop.

(Bij mij vind ik creme-kleurige schoenen overigens altijd heel vreemd staan, omdat de kleur te dicht bij mijn eigen huidskleur ligt. Ik vind het altijd een beetje een steunkous-effect hebben. Maar kan goed aan mij liggen - ik ben niet zo modebewust.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies wat je met huidkleur bedoelt, maar bij Manfiel hebben ze taupe kleurige pumps.

http://www.manfield.com/Shop/Product.aspx?catalog=Manfield&productid=248947
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag ze laatst bij de Invito! Anders heeft River Island ze ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze zijn voor 49,95 bij Scapino te koop:
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is toch niet huidkleurig? Maar cognackleur?
In de Zara vind je bijna elk seizoen een paar pumps in huidskleur die helemaal niet duur zijn maar wel heel mooi zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gewoon lekkere hoge pumps wilt met een plateau kan je het beste bij de Zara kijken maar wel even passen want een vriendin van mij heeft door die pumps daar een enorm litteken aan over gehouden, verder kan je kijken in Amsterdam Kalverstraat Cafe Moda, en bij de Sacha heb je ze ook die van mij komen ook bij de Sacha vandaan.!