Dringend een galajurk nodig, maar waar kan ik een geschikte site vinden?

Ik heb over 3 weken gala, en ik heb alleen nog maar in het buitenland leuke jurken gezien. Alleen die kunnen niet op tijd geleverd worden.

Mijn budget is ongeveer 75 euro(maximaal) het moet een jurk zijn net boven de knie. Niet helemaal zwart, en hij moet echt opvallend zijn en de mooiste van iedereen.

Weet iemand een geschikte site, geschikte jurk of tips.

EN zoals u bij mijn andere berichten kunt zien(de laatste) die vind ik echt supermooi! dan weten jullie een beetje wat mijn smaak is.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Het beste antwoord

helee super goedkope en ook hele mooie: http://www.lelefab.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Bonprix heeft betaalbare jurkjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, die vind ik niet super! toch bedankt
jurkjes.nl.
Ik vind het een goede site. Mss een beetje duur maar hebben vaak leuke dingen in de uitverkoop.
Succes en veel plezier op de gala!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind nog steeds dat je in het lang moet, maar dat is je vraag niet. Ik heb even gezocht naar vergelijkbare jurkjes. Deze zijn 98 eur en kun je vinden op www.vowstoryshop.nl.
Ik hoop dat dit is wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij www.hm.com heb je nu ook veel galajurkjes.
Maar mijn tip is ga naar een stad,overal worden nu leuke feestjurkjes verkocht,ivm komende feestdagen,dit kun je toch beter doen,weet je tenminste zeker dat je het niet moet terugsturen,omdat je hem niet leuk vind of niet past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nelly.com heeft onwijs leuke jurkjes, en zalando.com ook!
velen zijn helaas wel uitverkocht nu al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vond ook alleen leuke jurkjes in Griekenland, ik ben zelf ook vaak naar de stad geweest om te kijken naar een galajurk. Hier waren ze altijd veel te lang want ze kwamen net over me knie. Nu heb ik een hele mooi jurk bij esprite online shop gekocht. Als je dan bij sale kijk en glamoureus heb je misschien ook nog leuke jurkjes hangen.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben ook verder nog weesten kijken bij www.bonprix.nl zijn ook hele mooie jurkjes en ze zijn ook niet te duur;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, ik ga kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, misschien vind je er wel wat;)
Lastig inderdaad, maar wel heel leuk om naar op zoek te gaan. Hopelijk zit er op een van deze sites iets tussen:
www.asos.com
www.zalando.nl
www.zara.com
www.shoeby.nl

En misschien heb je iets aan www.fashionchick.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie en betaalbare cocktailjurkjes hebben ze bij Suits You Well.
www.suitsyouwell.com
Net ietsje boven jou, een tientje, maar wel heel mooi vind je bij Helen Jurk.
www.helenjurk.com
Je kunt bij laatste trouwens als je goed zoekt echt wel koopjes vinden en allerlei wensen aanklikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
boven jouw budget, sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.welikefashion.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.nelly.com !!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://www.instagram.com/vanilliacouture/
@vanilliacouture via instagram kun je hele mooie galajurken vinden. Ze verkopen en huren Galajurken!