Waar vind ik wimperverf?

Toegevoegd na 9 minuten:
In welke winkel en wat is een goed merk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het een keer gedaan, toen ik een duikvakantie wilde gaan doen. Maar het resultaat viel me erg tegen, omdat ik gewend was aan de 'dikkere' wimpers, die mascara je geeft.
Ik vond, dat ik echt een blote-billen-gezicht had, dus vond, dat ik evengoed nog mascara opmoest om er een beetje 'normaal' uit te zien...
(Als je het voor het eerst gaat doen, is dit misschien handig om te weten?)

Het beste antwoord

Ik koop het zelf altijd bij de Etos. Vraag er even naar, vaak ligt het nogal verstopt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het plaatje is het doosje dat ik altijd koop, dat is gemakkelijker zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor het antwoord met bijhorende foto.

Andere antwoorden (1)

Bij drogisterijen en parfumerieën.