Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goede oogmake-up remover?

ik ben opzoek naar een goede oogmake-up remover die niet te duur is [max. 7 euro] het liefst wil ik niet van die kant&klare doekjes, maar echt iets wat in een 'flesje' zit. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik gebruik altyd zwitsal olie. Die je altijd gebruit voor babies haha. Het helpt en niet duur ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze olie lost niet op in je traanvocht, waardoor er een vettig laagje over je oogbol komt te liggen. Dit kan voor ontstekingen zorgen, dus pas hier mee op! Het is echt beter om een speciale remover te gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, dat wist ik niet.. Maar ik was meteen myn gezicht na het gebruik van die babyolie. Dan is er toch niks aan de hand? --
tea tree ( helpt ook meteen tegen een onzuivere huid)
en by de claires haal ik oog makeup verweideraar :P
dies ook niet zo duur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neet niet in je ogen :P r omhr=een wrijven met een wattenschijfje :)
Dove heeft goede remover. Als je wattenschijfjes koopt, die deelbaar zijn, bijv. van Demake up, ben je niet te duur uit. Dove kost zeker niet meer dan € 7 (het precieze bedrag weet ik niet meer) en de wattenschijfjes iets van 1 of 1,5 per 80 (deelbaar, dus 160).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De flesjes oogmake-up remover van de Hema; werkt prima en is zéér betaalbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van niveau voor gevoelige huid heb ik altijd, perfect!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die van Oil of olaz is een creme, krijg je geen waas van voor je ogen en voelt niet vet aan, grote tube voor weinig.

Toegevoegd na 1 uur:
werkt ook prima bij waterproof oogmake-up
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind die van bourjois de beste, deze zijn er voor gewone en waterproof make-up. Je betaalt maar 4,99 voor 250ml.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb jaren alle soorten removers geprobeerd, de beste uit de bus is toch die van Dr. Hoog (kan je bij drogisterij kopen, bijv. Etos) voor 6euro wat. Je ogen blijven niet vettig en verwijderd waterproof oogmakeup meteen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding