Hoe kan ik mijn pakket bezorgd krijgen?

Mondial Relay (https://www.mondialrelay.nl/) diende me een pakket van iHerb te bezorgen. Dit is echter niet gebeurd. Zonder het pakket me te bezorgen heeft Mondial Relay het teruggestuurd. Waar het pakket ni is, is niet bekend. Mondial Relay neemt niet op. Mijn e-mails worden genegeerd.
Hoe kan ik mijn pakket toch krijgen? Op het internet zie ik meerdere klachten over Mondial Relay.

een jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

De verkoper is verantwoordelijk voor de levering van het pakket. De bezorging wordt (meestal) uitbesteed aan een bezorgdienst. Maar als het daar fout gaat, is de verkoper verantwoordelijk en zal deze contact moeten opnemen met de bezorgdienst.
Uiteraard kan je als koper, zoals jij al hebt gedaan, ook proberen contact op te nemen met de bezorgdienst. Maar nu dat niet lukt, kan je het beste dus contact opnemen met iHerb. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de verzending en dat wat je hebt besteld in goede staat bij jou wordt bezorgd.
een jaar geleden
Wouter2011
een jaar geleden
Hartelijk dank! Ik ben al in contact met iHerb