Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn pakket bezorgd krijgen?

Mondial Relay (https://www.mondialrelay.nl/) diende me een pakket van iHerb te bezorgen. Dit is echter niet gebeurd. Zonder het pakket me te bezorgen heeft Mondial Relay het teruggestuurd. Waar het pakket ni is, is niet bekend. Mondial Relay neemt niet op. Mijn e-mails worden genegeerd.
Hoe kan ik mijn pakket toch krijgen? Op het internet zie ik meerdere klachten over Mondial Relay.

een jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De verkoper is verantwoordelijk voor de levering van het pakket. De bezorging wordt (meestal) uitbesteed aan een bezorgdienst. Maar als het daar fout gaat, is de verkoper verantwoordelijk en zal deze contact moeten opnemen met de bezorgdienst.
Uiteraard kan je als koper, zoals jij al hebt gedaan, ook proberen contact op te nemen met de bezorgdienst. Maar nu dat niet lukt, kan je het beste dus contact opnemen met iHerb. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de verzending en dat wat je hebt besteld in goede staat bij jou wordt bezorgd.
(Lees meer...)
een jaar geleden
Wouter2011
een jaar geleden
Hartelijk dank! Ik ben al in contact met iHerb

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding