Ik hoorde dat er problemen zijn met iDeal (internetbankieren), ik weet niet precies meer wat, kan ik nu wel of niet iets bestellen met iDeal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die problemen deden zich hoofdzakelijk voor bij webshop klanten die de ING als bank hebben. Dit wilde niet zeggen dat er helemaal geen betalingen via iDeal konden worden verwerkt, sommige betalingen werden gewoon afgehandeld en andere niet, die klanten kregen een bericht dat mijn ING tijdelijk niet bereikbaar was.

Ik hoorde zojuist dat de problemen zijn opgelost.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit bij Rabobank dus dan lukt het vast wel.

Andere antwoorden (1)

Je kan weer gewoon bestellen per Ideal. Als je bij de ING zit kan er nog wel een probleem optreden, maar die kans is klein. Gewoon doen dus en mocht het niet lukken dan krijg je hier vanzelf een melding over.