Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij vertellen of deze website betrouwbaar is?

Ditis de naam van de site
Www.schoenenin.nl

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
579

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja hij is betrouwbaar je ziet onder aan de pagina's paar logo's die aangeven dat het site betrouwbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zegt niks zijn het echte keurmerken?! Ik kan ook wel een neplogo maken.
Die logo's onder in zijn gewoon betaalsystemen -,- En dit is volgensmij niet de echte nike? terwijl bij ''over ons'' ze het hebben over nike.. Ik denk niet dat dit echt betrouwbaar is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hii,
Via de site norton.com(norton is een virusscanner) kan je gratis een link checken. :)
Mvg,Ella
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Website is compleet vertaald met google translate, klopt van de vertalingen grammaticaal in ieder geval niets. Ook kloppen de logo's niet onderaan de pagina, er kan niet met paypal worden betaald volgens de vermelde betalingsmethodes, maar uitsluitend met creditcards.
Verder zou de site worden gescand op malware door McAfee volgens een logo rechts onderaan, alleen is de site voor het laatst gescand op 4 januari en is daarmee NIET aangesloten bij McAfee...

Ook heb je geen idee bij wie je besteld, de eigenaar van de site vermeld nergens wie hij/zij is of zijn en mocht er dus iets mis gaan met je bestelling kan je dus nergens terecht.
Kortom, zou er lekker niet bestellen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding