Een webwinkel ziet er anders uit dan een echte winkel. Soms is het alleen maar een kantoortje. Hier komen de bestellingen binnen en de mensen die er werken sturen dit weer door naar andere bedrijven. Zij zorgen er dan voor dat jij krijgt wat je besteld. Andere webwinkels hebben naast hun kantoor een grote loods of schuur. Hierin liggen bijvoorbeeld alle cd’s die ze verkopen. Als ze een bestelling krijgen, zoeken ze de juiste cd’s en stoppen die in een enveloppe om op te sturen. Een webshop is eigenlijk een echte winkel, maar dan zonder een winkel waar je in de stad even langs kunt gaan. De website van de webshop is de winkel. Je kunt op de website de producten bekijken, vragen stellen aan personeel (vaak per telefoon of email), bekijken welke producten je leuk vindt, snel zoeken en in de webwinkel afrekenen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed antwoord maar als toevoeging dat er ook webwinkels zijn die ook een fysieke ("echte' ) winkel hebben. Voorbeeld: Kruidvat heeft zoals bekend vele fysieke winkels maar ook een webwinkel.