Als ik een sjcam sj4000-WiFi wil kopen vanuit China, hoeveel btw, import en inklaringskosten moet ik dan betalen?

De SJcam SJ4000 WiFi kost hier in Nederland ongeveer €125. Maar bij DX (DealExtreme) kost het rond de €80 met gratis verzending naar Nederland. Dus mijn vraag is hoeveel moet ik aan btw, import- en inklaringskosten
betalen. En mag het wel naar Nederland of krijg ik een boete.

Bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt aan verschillende factoren: - Geluk: wordt je pakketje er uit gepikt bij de douane of niet. - Met welke vervoerder laat je hem versturen? Met express-post is de kans op bijkomende kosten hoger dan met de China post. Daarnaast zijn de inklaringskosten per vervoerder verschillend. Bij DHL zijn ze ca. 10 euro. - BTW (21%)moet je wel betalen, maar alleen als je pakket er uit gepikt wordt. - Invoerrechten hoef je niet te betalen tot 150 euro. Ik heb zelf de SJ4000 zonder bijkomende kosten ontvangen via DHL. Toegevoegd na 38 seconden: En het mag wel naar Nederland, je krijgt geen boete.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100