Website is gisteren geregistreerd in panama.
Het thuiswinkel waarborg wordt misbruikt. (Ik heb dit inmiddels al gemeld bij thuiswinkel waarborg)

Ze hebben het wel erg goed gedaan. Kvk inschrijving contactadres en een btw nummer op de website, maar als je verder kijkt wordt je hier waarschijnlijk belazerd.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://who.is/whois/www.multi-phone.com%C2%A0

Toegevoegd na 22 minuten:
Kijk eens naar het logo, op de site van thuiswinkel wordt voor deze malafide "ondernemer" gewaarschuwd!

Toegevoegd na 10 uur:
Zelfs de website van thuiswinkel waarborg is nagemaakt. Klik je op de link van het certificaat, kom je hieruit. Dit is gewoon een georganiseerd netwerk!

Toegevoegd na 21 uur:
Als afsluiter: de website is van het net gehaald! Hoop dat ik vele mensen behoed heb van een mislukte aankoop.

Antwoord op je vraag; Deze website was niet betrouwbaar; )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Belangrijkste is misschien nog wel dat de prijzen ongeloofwaardig zijn, te mooi om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat moet inderdaad ook wantrouwen wekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
top antwoord!