Kan paypal als tussenstation fungeren voor maandelijkse afschrijvingen?

Ik wil via een buitenlandse website een programma downloaden waar ik maandelijks een bepaald bedrag voor betaal. De enige opties zijn creditcard of paypal. Mijn paypal is gekoppeld aan mijn abn bankrekening. Kan de uitgever van het gekochte programma maandelijks via mijn paypal account het bedrag van mijn bank halen of moet ik dan een paypal saldo hebben, zodat het er wordt afgehaald?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Ik zou zeker voor saldo zorgen op paypal als het gaat om een periodieke betaling
bovendien is dat wel makkelijk zodat je zelf beter zicht hebt op wat er voor vaste lasten af gaan op je bankrek.
Een verkeerd geplande uitgestelde betaling kan toch problemen op leveren. als het net op het verkeerde moment komt weigering van bank aan paypal etc etc
aangezien je wel met drie verschillende bedrijven te maken hebt
kunnen daat veel kosten achterweg komen
stel je moet net een grote rekening betalen en je automatische incasso wordt daarom geweigerd dan loop je risico dat paypal extra kosten rekent en dat abbonee ding ook nog eens een boete geeft
beter safe then sorry
zeker als je meer dan 1 periodieke afschrijving zou hebben die op verschillende dagen wordt afgetrokken. is het handig als je dat alvast wegschrijft naar paypal
de dag na dat je salaris binnen is geeft een mooi netto beeld. op je bankrek.

Antwoorden (1)

Je hoeft geen paypal saldo te hebben, paypal zal nl het bedrag van je rekening afschrijven zodra je paypal saldo op is.