Dat kan niet.

Je kan wel een nieuwe wachtwoord aanvragen

ik hoop dat deze bericht behulpzaam was
indien niet dan hoor ik het graag van u

Mvg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan wel. Daarom dus een - van mij.
Je kunt je e-mailadres eenmaal per 30 dagen wijzigen.

1. Ga naar Mijn Profiel via Mijn Marktplaats.
2. Klik bij Inloggegevens op de knop Wijzigen.
3. Vul de open velden in: je wachtwoord, je nieuwe e-mailadres en daarna nogmaals je nieuwe e-mailadres ter bevestiging.
4. Klik op Opslaan.
5. Na het wijzigen van jouw e-mailadres ontvang je een bevestigingsmail op jouw oude e-mailadres met een bevestigingslink om jouw wijziging definitief te maken. (Deze link blijft 7 dagen geldig.)
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En aanvullend daarop, als je je oude emailadres niet meer hebt (of niet meer bij kunt) dan adviseert marktplaats om een nieuw account aan te maken met dat nieuwe emailadres.