waarom kan je niet met acceptgiro betalen op zalando?

er staat op de site dat je met acceptgiro kan betalen en nu staat de optie er niet bij? waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nee dat kan niet: http://www.zalando.nl/help-payment/#help-betalen-betaalwijzen-q1

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kunt alleen op rekening (dus achteraf) betalen als je aan de voorwaarden voldoet:

"Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of u gebruik kunt maken van de optie om op rekening te betalen. Hierbij wordt geen rekening gehouden met uw order- en betaalhistorie. Het kan daarom voorkomen dat u niet altijd gebruik kunt maken van de betaalwijze op rekening, ook wanneer dit bij eerdere orders wel het geval was. Wij behouden ons het recht voor om betaling op rekening niet in alle gevallen aan te bieden. In dat geval kunt u gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen die wij u bieden. Wij vragen om uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze betalen op rekening."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dat kan daar wel:

Dat wordt bij Zalando betalen op rekening genoemd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft gewoon te maken met debiteurenrisico. Kennelijk voldoet de debiteur dan niet aan alle criteria om achteraf te kunnen/ mogen betalen.