Kent iemand de site www.gsm-fabrique.nl ? Is deze betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site is voor 100% onbetrouwbaar en ik spreek uit ervaring.Ik was zo dom om er in te geloven.
Geloof mij : NOOIT OP DEZE SITE BESTELLEN. IS VOOR 100% FAKE.

Het beste antwoord

Deze bedrieger gebruikt mijn gegevens. Adres, postcode is mijn kantooradres. De kvknummer is inderdaad van mijn oude onderneming.

Gsm-Fabrique.nl is niet betrouwbaar de persoonheeft een soortgelijke naam gebruikt als mijn handelsnaam Gsm-Fabriek.nl hij misleidt iedereen, mensen betalen maar krijgen geen spullen geleverd. Heb inmiddels al aangifte gedaan bij Politie Haaglanden.

Toegevoegd na 28 seconden:
voor vragen kunnen jullie mij mailen: info@webned.net / info@gsm-fabriek.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het KvK nummer op de site is uitgeschreven uit het Handelsregister van de kamer van koophandel. Daarnaast hoort dit nummer bij een bedrijf (Nara Trading) die een ander adres heeft dan op de site is aangegeven.

Alle ondernemingen en rechtspersonen moeten zijn ingeschreven bij de KvK, dit bedrijf communiceert niet met de naam die bij het KvK nummer hoort, heeft een ander adres en is bovendien uitgeschreven. Hier zou je op z'n minst kritische vragen over kunnen stellen. Ik heb geen zaken gedaan met deze site maar zou er persoonlijk wel wantrouwend tegenover staan, omdat er een aantal dingen niet lijken te kloppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site is voor 100% onbetrouwbaar. Koop nooit op deze site.
Ik ben zelf een gedupeerde dus ik spreek uit ervaring.
DEZE SITE IS VOOR 100% FAKE. BESTEL HIER NOOIT.
Je gaat betalen maar nooit iets ontvangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,
Blijkbaar ben ik het dupe van deze internetfraude!!!
Ik ben van belgie en ik heb zondag een iphone gekocht en 349 euro betaald.
Ik had toch een beetje achterdocht dus juist wat gekeken op het web en ben ik hier terecht gekomen. Ik ga klacht neerleggen bij de politie maar ik heb al gehoord dat de politie in belgie daar niet zo veel mee doet! Wat kan ik nog doen?