Wat is een site waar je grote schoenen kan bestellen?

Ik heb maat 49-50, en kan sommige schoenen niet kopen in de winkel (bv. binnensportschoenen). Op welke site kan ik het beste zulke (of gewoon schoenen in het algemeen) schoenen kopen? En kan je die dan als ze niet passen bij een winkel terugbrengen, of terugsturen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://bijmolen.weebly.com/uploads/8/9/3/7/8937751/983048424.jpg

Antwoorden (9)

www.sarena.nl/Grote_maten
www.zalando.nl/Grote_Maten
www.intreza.nl/Grote_Maten_Schoenen
www.van-wonderen.nl/
www.passo.nl/
www.stravers-shoes.com/grote-maat-schoenen

En zo zijn er nog veel meer sites. Even zoeken op schoenen, grote maten. Suc6.
12 jaar geleden
Wessels in Vreden (Net oevr de grens bij Enschede) heeft zich in extreem groot gespecialiseerd. Daar slaag je zeker.

http://www.wessels-schuhe.com/home_nl.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Lunteren zit een schoenenwinkel die hele grote maten verkoopt. Van Camp heet hij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet mis! Ik heb zelf maat 45 en ik wéét hoe moeilijk het is om een beetje normale schoenen te kopen zodat je er ook nog netjes bij loopt.

Persoonlijk vind ik dat het echt belachelijk duur is als je ze laat maken/ naar een speciaalzaak gaat, soms kosten schoenen wel tot 400 (!!) euro, dus voor mij is de prijs in verhouding tot hoe de schoenen eruit zien erg belangrijk: als je voor 40 tot 120 euro leuke schoenen kan kopen waar je lang mee doet, dan doe ik dat liever dan voor 400 euro schoenen kopen waar ik niet in durf te lopen omdat ze zo duur zijn.

Ik vond deze website

http://www.grotemaatschoenen.nl/nl/home/

http://www.scapino.nl
Ze hebben ook overal gewone winkels waar je meestal ook goed terecht kan. Ik vindt er zelfs damesschoenen in maat 44, voor een prima prijs, die niet op de webshop staan, dus het zou wel mogelijk kunnen zijn. Nee heb je in elk geval.. Je moet alleen wel héél goed zoeken en kijken wat er op de dozen staan.

deze is ook heel betaalbaar
http://www.passo.nl/webshop/filter/4/0/21/all/new-desc/from0/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpelweg de site www.groteschoenen.nl
12 jaar geleden
Kijk eens op http://www.langzijn.nl/adressengids/grote-maten-schoenen ruim 140 adressen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Schuurman schoenen verkopen ze tot en met maat 50/51. Deze winkel zit in een aantal steden, maar ze hebben ook een site; schuurman-schoenen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik adviseer je eens te kijken op de online webshop van Shoes2Go of ze te bezoeken. Ze zijn gevestigd in Tilburg.

Zij hebben heren schoenen tot maarliefst maat 50 en voor vrouwen tot maat 45. Ook is het aanbod groot en bestaat uit een tiental verschillende modellen. Dit betekend dat je niet uit maar 2 of 3 paar schoenen hoeft te kiezen, maar dat je dus een ruime keuze hebt. Je kunt dus zowel voor 'net' als voor 'sportief' gaan.

Je kunt de schoenen online bestellen en als ze niet passen terug sturen, maar uiteraard adviseer ik je om ze gewoon te gaan passen. Niks is zo vervelend om te kleine of misschien zelfs te grote schoenen te kopen. Want niet alle merken vallen even groot uit. Je zegt maat 49-50 te hebben. Het kan dus betekend dat als je een maat 50 besteld, deze groot uitvallen en je dus zelfs te grote schoenen zult kopen. Als je de schoenen in de winkel koopt, kun je beter schoenen vergelijken en beter voelen welke het lekkerst zitten en weet je dus welke het beste bij je passen!

Heel erg veel succes, maar een kans op slagen zit er dik in!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn broertje heeft maat 53.
In rotterdam in het centrum zit een winkel. (koopgoot)
Ook via amerikaanse site's kan je van die grote sportschoenen/sandalen bestellen en uiteraard mag je dit terugsturen.