Hoe kan ik de goeie vraag app in mijn chrome webstore terugvinden??

Ik heb in de chrome webstore de goeie vraag app gevonden en geinstalleerd maar deze verschijnt rechtboven in mijn webbalk. (net naast he sterretje)
Nou heb ik die verwijderd omdat ik het irritant vind dat het daar in de hoek staat, terwijl de rest van de apps gewoon normaal op het scherm staan.

Maar nou kan ik de goeie vraag app niet meer terugvinden op de website of bij de instellingen.
En als ik terug kijk bij de chrome webstore dan staat de goeie vraag app nog steeds al geinstalleerd weergeven....maar waar is ie dan???

Kun jij me alsjeblieft hierbij helpen, ik hoop dat mijn vraag ook duidelijk overkomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je bedoeld dat je de knop niet meer terug kunt krijgen? (Want alleen het wolkje in de hoek verwijderen gaat je niet lukken, de keuze "verwijderen" staat er niet bij, wel "Uitschakelen" of "Installatie ongedaan maken").

Als je gekozen hebt voor "Verbergen" dan kun je hem terug krijgen door naar de geinstalleerde extensies te gaan, even het vinkje bij "Inschakelen" achter de GV-app weghalen en weer aanzetten. Je GV-app verschijnt dan weer in beeld.

Je gaat naar je geinstalleerde extensies door op dat stukkie gereedschap helemaal rechts in beeld te klikken, dan te kiezen voor opties en dan links in beeld voor "Extensies".

Ik hoop dat dit antwoord overeen komt met je vraag, zo niet, dan kan het zijn dat ik je vraag niet begrepen heb.