Waar kan je deze sticker van NIX18 kopen?

Waar kan je zo'n NIX18 sticker kopen of krijgen? Wel een die actueel is natuurlijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus 1997 groen, 1998 geel en 1999 rood. De sticker op de foto is van 2 jaar gelenden

Picture for question
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

De sticker van NIX18 is te koop bij verschillende winkels, zoals de Action, Blokker en de Hema. Ook online zijn er verschillende webshops waar je de sticker kan kopen, zoals Bol.com en Wehkamp.
Bronnen:
4 maanden geleden