is deze site te vertrouwen? http://www.flavourfeesten.nl/woolrich-vrouwen-artie-parka/woolrich-sale-nederland-woolrich-vrouwen-artie-parka-blauw-79.ht

http://www.flavourfeesten.nl/woolrich-vrouwen-artie-parka/woolrich-sale-nederland-woolrich-vrouwen-artie-parka-blauw-79.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo herken je een nep webwinkel Naam en bezoekadres van webshop controleren.
De webshop moet telefonisch bereikbaar zijn.
Kvk en btw nummer moet vermeld staan in de algemene correspondentie.
Checken van reviews en ervaringen van andere consumenten.
Als de webshop een keurmerk heeft,dan moet het logo aanklikbaar zijn.
Op de site van het keurmerk kun je op de ledenlijst controleren of de webshop vermeld staat. Een hulpmiddel om te checken of anderen negatieve ervaringen hebben met een webwinkel is WebWinkelChecker,dit is een softwareprogrammaatje dat meedraait in je browser.
Op het moment dat je een webwinkel bezoekt,beoordeelt het programma de betrouwbaarheid hiervan.Is het foute boel,dan popt een waarschuwing op.
Bijvoorbeeld dat er sprake is van een faillissement,of dat er klachten zijn dan wel keurmerken zijn misbruikt. Ook op www.mijnpolitie.nl kun je checken of er meldingen over de (ver)koper zijn gedaan.Je kunt bijvoorbeeld checken op het bankrekeningnummer,het telefoonnummer en het webadres van de leverancier.
Utrecht
10 jaar geleden
Heb je gelezen hoe slecht hun Nederlands is (http://www.flavourfeesten.nl/page.html?id=3) Gegarandeerd nep!!
LizzzLady
10 jaar geleden
Het is inderdaad nogal vreemd dat de tekst in slecht nederlands is geschreven. Ook gaf mijn pc aan de identiteit van de website niet te hebben geverifieerd en in totaal komen er door deze site 4 cookies: 3 van een andere website en een van die website zelf... Ik zou er geen bestelling plaatsen. Vooral bij twijfel, niet doen. Ik heb nog verder gekeken voor je naar een jas die een beetje hetzelfde eruit ziet en ook te koop staat op een site waarvan ik zeker ben dat die betrouwbaar is. Zie de link hieronder: http://www.lightinthebox.com/nl/vrouwen-wollen-kraag-korea-style-slim-lange-cotton-uitloper_p899720.html

Antwoorden (1)

Nee, ze hebben geen keurmerk en de site is in heel slecht Nederlands geschreven. Dit riekt naar oplichting.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. Kan ik vertrouwen om te winkelen op deze website?
Veel mensen zijn bezorgd over de veiligheid van online transacties. Wij kunnen u verzekeren van de veiligheid van de scheepvaart op onze website, alsmede de kwaliteit van de verkochte producten. Het is veilig om hier te winkelen, we niet doorgaan met uw betalingsgegevens op de website hebben na het winkelen. We hebben ook niet uw persoonlijke gegevens niet aan andere partijen. Inderdaad ... goed opgemerkt !