Wat betekent 'per item' op amazon.co.uk?

Ik wil een box waarin 20 boeken zitten bestellen op amazon UK en vroeg me af wat de shipping kosten waren. Dus toen ik op de website keek (http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=200704660&pop-up=1) stond daar per item en per delivery. maar wat betekent per item? betekent dit dat ik 0.99 voor de hele box moet betalen, of 0.99 per boek? Voor de zoekers, het gaat om: HORRIBLE HISTORIES BLOOD- CURDLING BOX door TERRY DEARY.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat dit als een box verpakt zit, geldt dit als 1 item. Goede serie trouwens, ken je de tv show ook? Kun je namelijk ook op dvd bestellen. Echt een aanrader!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die ken ik, vind ik ook te gek! Zit met smacht te wachten op seizoen 5. Had trouwens niet verwacht iemand anders te horen die met de serie bekend is. De enige personen die ik ken kennen alleen Waanzinnig Om Te Weten... Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Zo te zien zal u per boek 0,99 betalen + 4,99 voor de gehele levering. Dit is BTW(VAT) incl.
Wel is hier niet duidelijk of het ponden (£) dan wel Euro's (€) moeten zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er staat wel "Standard Delivery - Europe 1 (GBP)" wat op Britse Ponden kan wijzen.