Toont google ook subdomeinen in de zoekresultaten?

Ik heb een website. Hier als voorbeeld:

Twigg.nl

Ik doe onder andere schoonmaakspullen verkopen en auto onderdelen.

Nu wil ik die twee website zo hebben:
schoonmaakspullen.twigg.nl en
autoonderdelen.twigg.nl

Als mensen op schoonmaakspullen zoeken, doorzoekt google mijn sites dan? En staat de website van schoonmaakspullen.twigg.nl dan in de resultaten?
Of kijkt google alleen naar het hoofddomein, en toont hij de website twigg.nl?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google toont ook gewoon subdomeinen dus schoonmaakspullen.twigg.nl zal gewoon in de resultaten verschijen als in die categorie wordt gezocht.

Het beste antwoord

Google toont ook gewoon subdomeinen dus schoonmaakspullen.twigg.nl zal gewoon in de resultaten verschijen als in die categorie wordt gezocht.