hoe weet je of je gereageerd hebt op een advertentie op marktplaats? Want ik weet nu niet zeker of ik gereageerd heb

ik wil graag een iphone kopen via marktplaats en heb gereageerd op de advertentie maar ik weet nu niet of hij wel is verstuurd. Het is bij mij in het dorp dus ga hem sowieso eerst bekijken en dan pas kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je naar die advertentie gaat, en er staat geen reactie van jou bij, dan heb je niet gereageerd... haha, handig in je eigendorp, sws eerst bekijkkken!
xx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je reageert via de ad van de verkoper (e-mail deze adverteerder), dan type je je boodschap, daarna moet je jouw mailadres invoeren en dan pas kan je versturen naar de adverteerder.
Je krijg dan, als het goed is, automatisch een mailtje van Marktplaats met je eigen boodschap en de gegeven van de ad.
Dus: je krijgt een bericht van MP, daardoor weet je dat je hebt gereageerd.