Ik ben ontevreden over een product wat ik via internet heb gekocht, wat moet ik doen?

Ik heb onlangs snoep via internet gekocht, het was voor de eerste keer bij deze winkel. Het zou snoeppoeder in buisjes zijn. Er stond een foto bij en het leek te zijn wat ik wilde. De buisjes die ze bezorgden lijken er totaal niet op en het poeder is ook niet wat ik verwachtte naar aanleiding van de foto.
Nu heb ik dus 19.95 betaald voor 2 ons kristalsuiker! Ik heb ze al via een webform gecontacteerd en een mail gestuurd, waarbij ik vroeg alsnog het product op te sturen zoals dat op de foto staat. Ik heb nog geen antwoord gekregen. Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Blijf contact zoeken. Het liefst via de telefoon. Ze hebben jou belazerd door foutive informatie te verstrekken. Je kunt ook het aankoopbedrag terug eisen maar dan moet je natuurlijk wel het product weer terug sturen. Als je het product en geconsumeert heb, heb je geen poot om op te staan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100