Ik ben ontevreden over een product wat ik via internet heb gekocht, wat moet ik doen?

Ik heb onlangs snoep via internet gekocht, het was voor de eerste keer bij deze winkel. Het zou snoeppoeder in buisjes zijn. Er stond een foto bij en het leek te zijn wat ik wilde. De buisjes die ze bezorgden lijken er totaal niet op en het poeder is ook niet wat ik verwachtte naar aanleiding van de foto.
Nu heb ik dus 19.95 betaald voor 2 ons kristalsuiker! Ik heb ze al via een webform gecontacteerd en een mail gestuurd, waarbij ik vroeg alsnog het product op te sturen zoals dat op de foto staat. Ik heb nog geen antwoord gekregen. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijf contact zoeken. Het liefst via de telefoon. Ze hebben jou belazerd door foutive informatie te verstrekken. Je kunt ook het aankoopbedrag terug eisen maar dan moet je natuurlijk wel het product weer terug sturen. Als je het product en geconsumeert heb, heb je geen poot om op te staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kun je je alleen beroepen op de menselijkheid van het personeel. Je had immers meteen kunnen zien dat het niet was wat jij had besteld. Als je het dan toch proeft is dat je eigen keuze geweest en niet die van het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De verpakking kan toch anders zijn daphne en de inhoud prima!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraagsteller zegt dat je kristalsuiker is ipv een poedersuiker. Dus neem ik aan dat de inhoud anders is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat staat er totaal niet, ze vergelijkt het met kristalsuiker! Ik vind het niet gek dat je 1 van de 80 met een prijs van een kwartje per stuk proeft!