softairmegastore.de betrouwbaar?

is softairmegastore.de een betrouwbare site? en komt het over de grens? het word via dhl verzonden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Twijfelgeval. Ik heb wel eens betrouwbaardere sites gezien, maar alle informatie die erop hoort te staan (inschrijving bij handelskamer, algemene voorwaarden) staat er wel op. Wel zijn de AV direct gekopieerd van een andere site. Ik zou eens contact met ze op nemen voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar weet je ook andere sites dan waar je bb gun kan kopen wel een waar je niet met creditcard hoeft te betalen. en het liefst in Duitsland?