Wanneer wordt een bestelling uit de webshop verzonden bij v&d?

Heb gister een bestelling geplaatst, wel bevestiging gehad via mail, maar nog geen bericht dat het verzonden is. Ik had verwacht dat het vandaag verzonden zou worden zodat ik het maandag op zou kunnen halen. Weet iemand na hoeveel dagen de bestelling wordt verzonden naar een v&d filiaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Normaliter neemt een pakket versturen 2 of 3, maar ga maar uit van 3 of zelfs 4 dagen in beslag.