Hoe krijg ik mijn geupdate site te zien?

Ik heb mijn site enkele weken geleden verandert, compleet. Nu zie ikzelf persoonlijk telkens nog de 'oude' site verschijnen. Ik heb al vanalles geprobeerd maar krijg dit niet opgelost. Ik geloof wel dat de site voor anderen wel zichtbaar is (http://www.b-tunefolies.be) met donkere /zwarte achtergrond. De oude heeft een grijze achtergrond.
Wat ik heb geprobeerd.
geschiedenis en cookies verwijdert
chrome verwijdert en opnieuw geinstalleerd
site getracert via opdrachtprompt
instellingen van google herstelt naar originele instellingen
Heeft er iemand nog een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Wat zie je als je via een andere computer (niet bij jou thuis) inlogt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht eerst dat het een browser probleem zou zijn (IE <> chrome), maar hier thuis krijg ik in IE, chrome en firefox 1 met grijze achtergrond, dus niet zwart. Weet je zeker dat je alles goed geupdate hebt?

Het beste antwoord

Heb je al naar je css-bestand gekeken?
En zo ja, heb je dit ook geüpload?
Soms zit het in dit soort kleine dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de site gereset en probleem opgelost.

Andere antwoorden (1)

Er zijn twee mogelijkheden. Je kijkt niet naar dezelfde site als anderen of je computer laadt hem vanaf de cache. In het laatste geval moet je op f5 drukken, in het eerste geval moet je checken welk adres er in je adresbalk verschijnt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, met f5 lukt het niet. Het adres is juist. Op een andere computer bij iemand anders werkt hij wel juist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ligt het vrijwel zeker aan de computer en weet ik het ook niet. Sorry!
MissBiggie
11 jaar geleden
Gooi CCleaner er eens overheen ...