Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is globoldeals.nl betrouwbaar?

Vraag lijkt me duidelijk...

Toegevoegd na 15 uur:
Sorry. Bedoel globodeals.nl..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Website bestaat momenteel niet of je hebt de verkeerde gepost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ziet er niet erg proffesioneel uit iig, de header is met paint gemaakt, dat zie je :') .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, althans, ik vertrouw de website niet. De website heeft geen keurmerk, de disclaimer is een kant-en-klare blok tekst die klakkeloos is gekopieerd van een andere website (zie bron 1), evenals de Privacy Policy die óók klakkeloos gekopieerd is van een andere website (zie bron 2). Typ- en grammaticafouten over de hele website, en alweer een simpelweg gekopieerde tekst over iDeal op de pagina Betaalmethoden (zie bron 3).

Tevens een amateuristische website, ik zou meer verwachten van een webwinkel. Zelfs als je naar één van de andere talen kiest waarin de website beschikbaar is krijg je een kant-en-klare vertaling van het programma die ze hebben gebruikt om de webwinkel gemakkelijk in elkaar te zetten, Magento genaamd. Alle banners zijn in het Nederlands, en bovendien hebben ze opeens geen disclaimer, algemene voorwaarden of privacy policy meer!

Ik zou de website niet vertrouwen. Als iets op het internet haast te mooi lijkt om waar te zijn, dan IS het dat ook. Geen uitzonderingen. Ik zou bij een bekendere webwinkel je aankoop doen, zoals http://www.iaccessoires.nl/ of http://www.staples.nl/.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mij lijkt van niet want de prijzen van Ipad polyester hoesje voor ipad is 15 euro en bij apple 70 euro ik weet wel dat apple duurder is maar 55 euro verschil is TE veel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding