goedkope g-shocks op marktplaats wel betrouwbaar?

ik wil erg graag een g-shock horloge maar ik betaal liever geen 85.00 euro betalen op marktplaats verkopen ze, ze voor 15.00 - 20.00 euro is dit wel betrouwbaar?

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/586031786-g-shock-casio-ga-100.html?return=eJw1jV0OgjAQBu9iAo9Ay18sIQZO4BUaWqUp0A1bImq8u9uIbzPfTrJSMPE2ImtQcMbECbVch7EZvQeRptaBXpJZrtbDJKXHZJnSX5LACJd9almssPUuyjsW5T1sBBmBMgRhgGOYPMHLkPZ4U%2Fjv%2FXGeQ7dss17NEOqdlBe8LniwJ1lZVRULqX2Q3SNe8gxHN1iaHIZ3PAbY2iwGh35wSrfnoubX7tR8vgUVRMo%3D&df=1&fta=eNpN0Vtu5CAQBdC9IE1%2FQxmDKdQf2UA0O2gVr44Vd4yCO%2FEkyt4DeCLly0eXEo9rQo2fBSdk99fl8kZLYbagEBrZvpzFKZTztqKw%2BY7chhltzhXLhh9ztiWF0ta2Gt0yvtxv8XX2dtkRJGgJdvmHo1JKcPv8jtc%2FwMvT6p%2FtWmaEU873Mz%2FltWx%2BDfFspIa%2FD%2B10iSzTNTI7180LDsjm0K8FRiEbnPF68G4%2FIGgHMERxhIoko5e8QxidGgYHUu%2FASaRxMj3RnIcOSuZIVJKuAbQOPzv7ngjPnegwcAwLLaaWxBg4%2BQ7iU%2BoAoHaf6JPxsSMkFw4QtZn6UUq3xIk0wTEs%2FXQkwcgDzoQDQOqACP73k6NxU%2BxHGEV66BgdqN5G3cj3%2F1i729ZMoVyW%2BHLdnlqnQ10wyG60X1rNtdmAY2sXGb0z%2B%2Fifb8wScvz8%2BvoGoc6mNA%3D%3D&fta_ind=18&fs=1

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Op markplaats geldt nog altijd als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook. Als een Rolex al snel enkele duizenden euro's kost bij de juwelier dan kan hij op marktplaats niet ineens 125 euro kosten,dit is vrijwel zeker een replica. Het kan dus een goedkope imitatie zijn als ie tussen 15 en 20 euro kost deze horloge.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik moet wel zeggen dat ze op wereldhorloges.nl iets in de 40 euro kosten en op een andere site ook weer 20. wat is er erg aan een neppe g-shock?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets,al wil ik zelf geen replica's maar dat is een eigen keuze natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie je van een afstand dat die nep is of moet je daar met een vergrootglas naar gaan kijken? haha. en is die nog wel schok en waterbestendig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit zijn horloges die mensen bestellen via chinese sites als alibaba, dealextreme, buyincoins of zelfs ebay.
die troep kopen ze voor een paar euro in en verkopen het weer. maar als het je puur om het merkje gaat dan kun je het wel kopen. De meeste mensen die dat soort merken kopen weten toch niet wat kwalitatief goed is. Als je een kwalitatief goed horloge wil voor een scherpe prijs met uitstraling kun je eens kijken naar Parnis horloges.

Andere antwoorden (1)

Een G shock van Casio kost toch gauw minimaal €95,- .
Alles wat goedkoper wordt aan geboden, zou ik niet vertrouwen.
Kijk maar eens op Chrono24.