Waar kan ik mom jeans kopen?

Ik zoek mom jeans om te kopen, ik wil ze al echt heel lang en heel graag, maar ik kan geen goede vinden in mijn maat en als ze wel in mn maat zijn zijn ze niet helemaal mijn smaak. ook wil ik ze graag niet te duur 40 euro max. Mn inspiratie is Emma chamberlaine. Weet iemand waar ik zulke broeken kan kopen, maar die in mn maat (158/160 cm) zijn en niet te duur?
Ik heb bij de h&m enz gekeken.
willen jullie dan ook de specifieke broek noemen en niet alleen de winkel?
Bedankttt

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.1K
Amadea
5 jaar geleden
Wat is er aan die spijkerbroek dan anders dan aan de normaal verkrijgbare exemplaren? Dit soort broeken is in elke kinderkledingwinkel te koop.
Ritsuka
5 jaar geleden
Dit is gewoon een standaard spijkerbroek toch? H&M heeft dit wel.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deze broeken zijn weer zoals de jeans uit de jaren 80.
Eigenlijk zijn ze lang niet te koop geweest.
De broek is wijder, zonder stretch en een hogere taille.
De meeste jeans (ook nu nog) zijn strakker/rechter en hebben allemaal wel wat stretch.
De jeans met hoge taille, zijn bijna altijd die hele strakke.
Vandaar dat ze nu weer hip zijn. Eigenlijk een beetje vintage/retro.
Amadea
5 jaar geleden
De broeken op die foto zijn echt niet zonder stretch en zien er ook bepaald niet wijder uit dan al die skinny jeans van tegenwoordig...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea dat mag je vinden, vind ik prima.
Alleen bedoelen ze met mom jeans: de jeugd van nu draagt de jeans die hun moeders kochten in de jaren 80/90. Vandaar de naam mom jeans.
De strakke broeken waar ook veel jeugd inloopt ( mijn dochter ook ) zijn Skinny jeans.
Die zijn enorm strak, sluiten helemaal rond de benen en billen. Als ik er aan trek, rekt die jeans helemaal uit.

Antwoorden (1)

Je wilt graag een mom jeans in maat 158/160. Dan kun je alleen kijken bij de kindermaten. Het aanbod is dan beperkt.
Je kunt ook kijken bij volwassen maten, want:
XXS ( internationaal)
32 (confectiemaat)
24-25 ( jeansmaat),
moeten jou ook allemaal passen.
Bij al deze maten is de taille ook maar tussen de 61 en 63 cm. Daar pas je echt wel in met een maatje 158/160.

Ik heb natuurlijk ook even voor jou gezocht op Google.
Kijk eens bij:
Mango: NEWMOM- Slim fit jeans. Kleur: blue moyen. Deze hebben ze in de outlet voor €29,99. Dan moet je confectiemaat 32 bestellen.
Boohoo: Petite High Rise Mom jeans. Kleur: blauw. €36,00. Bestel confectiemaat 32.

Verder bestellen veel jonge meiden op de site van SHEIN. Het is een Aziatische site met hele leuke kleding voor heel weinig geld. De site is betrouwbaar.
Google daar eens op mom jeans. Omdat SHEIN klein valt, kun je hier gewoon een S bestellen. Voorbeeld: Opgerolde Mom Jeans (pants171002031). €15,-

Ben niet bang om te bestellen. Bij Mango en Boohoo kun je gewoon retourneren.
Bij SHEIN ook, maar dat gaat minder makkelijk.

Nu je weet dat je ook op andere maten kunt zoeken, ga gewoon eens een paar uur lekker kijken op Google.

Alvast veel plezier met zoeken en jouw hippe mom jeans!