Weet iemand waar je een site kan vinden waarbij je goedkoop leuke kralen kan kopen om sieraden van te maken?

Ik maak zelf sieraden en wil nog wat leuke kralen kopen die niet duur zijn. Weet iemand of er een site bestaat waar je leuke kralen goedkoop op kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Goedkoop is natuurlijk relatief, maar ik heb op onderstaande website (artasja) al wel eens besteld, en vond het niet superduur.
De andere heb ik nu snel op google gevonden.
Overigens koop ik ook wel eens wat bij de Xenos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! ik heb er heel veel aan
Dit is wat ik zoek Ik koop ook zelf al kralen bij de xenos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar de rommelmarkt/kringloop, daar haal ik vaak knutsel spullen vandaan voor weinig.

Andere antwoorden (4)

Hier zijn ook een paar site's.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats; daar vind je heel veel kralen en relatief goedkoop. Soms ook van webwinkels, die opheffen, zeker nu vanwege de crisis.
Wat je ook vaak ziet is dat mensen stoppen met een hobby en enorme hoeveelheden kralen te koop aanbieden voor weinig geld, omdat ze er vanaf willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het allerleukste en meest origineel en het allergoedkoopste:

Zelf je kralen maken van papiermache of papierpulp.

http://hobby.blogo.nl/2010/07/05/hoe-kralen-van-papier-maken/

http://creatiefblogvandeweek.blogspot.com/2010/03/papieren-kralen-van-reclamefolders.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de afbeelding wat kralen die ik zelf gemaakt heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.dekralenoutlet.nl