Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is marktkraamkoopjes.nl te vertrouwen?

Mijn vraag zegt het al. Graag antwoorden als je er bijvoorbeeld een keer een bestelling hebt gedaan die netjes is afgeleverd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Geen ervaring met de webshop. Maar het feit dat ze telefonisch klanten service aanbieden en een optie om met paypal te betalen geeft het mij genoeg vertrouwen om hier eens te bestellen. Dit i.v.m dat betalingen via paypal gegarandeerd goed is.

Maar of hun service goed is weet ik niet. Dit zou dan ook het enigste zijn wat eventueel "slecht" zou kunnen zijn.

Over de prijzen, de inkoop prijs van zon duur apparaat is natuurlijk veel goedkoper dus zelfs met deze ongelofelijke lage prijzen maken ze nog een beetje winst, je moet gewoon genoeg geld hebben om zo iets te starten.

Toegevoegd na 1 minuut:
EDIT: Als je aankoop niet aankomt kan je een geschil bij paypal inzenden en starten hun een onderzoek die vrijwel onmogelijk voor jou is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding