Op zich wel, de informatie die ze geven is duidelijk.
Maar de voorwaarde voor het ontvangen van de oortjes is dat je een enquete invult. En in die enquete wordt op diverse manieren gevraagd of je belangstelling hebt voor een bepaald product. Als je daar bevestigend op antwoord, krijg je mogelijk flink wat mail en kun je gebeld worden.
Ook vragen ze je toestemming om de actie onder jouw MSN vrienden te verspreiden.
Daarnaast zijn de oortjes in werkelijkheid maar een euro of 5 waard en zeer waarschijnlijk van een erg matige kwaliteit.
Ik zou het zelf niet doen. Maar aangezien ze eerlijk zijn over de manier waarop ze werken, zijn ze m.i. Wel betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, erg goed antwoord vind ik! Ik zou gewoon die enquête invullen en ff 10 minutes mail aanmaken zodat jw eugen mail niet wordt volgespamt. Heb jij je oortjes zonder gezeik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Goed en genuanceerd antwoord!