Is er een website oid. waar producten van webshops worden verzameld waar een fout in de prijs is gemaakt?

Ik hoorde laatst van een vriend dat er een box van €85 voor €9 op een website was gezet, nou zulk soort fouten, worden die verzameld op een website ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als er al zo'n site zou zijn, is de informatie geheid achterhaald, want een bedrijf zal zo'n fout direct corrigeren.
Daarnaast heeft vrijwel elke webshop zich ingedekt tegen zulke kennelijke fouten, en zul je misschien wel kunnen bestellen als je het toevallig tegenkomt, maar dan krijg je ook beslist eerst een mail dat je het ontbrekende bedrag mag bijleggen of de bestelling kunt annuleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wettelijk sta je niet in je recht als je zoiets ziet. In de wet staat dat gedeelte van redelijkheid en billijkheid. Houdt in dat je weet dat het veelste laag geprijsd is en dat je daardoor geen aanspraak op kan maken. Heel soms bieden winkeliers een korting aan.