Als ik bijvoorbeeld Laminator intyp bij de zoekfunctie, komt het product niet boven aan maar op de derde pagina, hoe komt hij helemaal boven aan?

Een product staat op de derde pagina, maar ik wil hem op de eerste pagina boven aan hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je het over sites zoals Amazon en Google hebt kan je dit niet veranderen. Dit heeft nou eenmaal met de zoekfunctie van de website te maken en daar kan je niks aan veranderen. Je zult dus elke keer naar de 3e pagina moeten gaan (wat een moeite).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees meer over zoekmachine optimalisatie in het pdf-bestand hieronder en zoek eens op linkbuilden. Succes!